نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نخستین پیشنهاد رسمی برای روگانی غافلگیرانه بود!

نخستین پیشنهاد رسمی برای روگانی غافلگیرانه بود!

 

نخستین پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن دنیه‌له روگانی مدافع 25 ساله یوونتوس بر خلاف شايعات پيشين از سوی توپچی‌های لندن به این باشگاه رسیده است.

 

در حالیكه در روزهای اخیر شایعه پیوستن سامی خدیرا هافبك آلمانی یوونتوس به آرسنال در رسانه‌ها بازتاب فراوانی داشته اما این تیم انگلیسی در تماس با یووه، آمادگی و علاقه‌اش برای ورود به مذاكره بر سر انتقال قرضی روگانی به لندن را اعلام كرده است.

 

برخلاف پیشنهاد قرارداد قرضی دو ساله آرسنال، یوونتوس خواهان فروش دائمی روگانی با قیمت پایه 40 میلیون یورو است؛ موقعیتی كه باعث خواهد شد كار باشگاه‌ انگلیسی بر سر رسیدن توافق با همتای ایتالیایی‌اش دشوار كند.

 

در حالیكه رسانه‌های ایتالیایی از ارزیابی بانوی‌پیر برای انتقال روگانی به آرسنال خبر می‌دهند، از باشگاه یوونتوس خبر رسیده است كه یوونتوس پس از اطلاع از نظر مائوریتسیو ساری در جلسه‌ای كه قرار بود امروز با فابیو پاراتیچی داشته باشد، ‌ نظر قطعی‌اش را در مورد مدافع شماره بیست و چهارش اعلام خواهد كرد.

 

دنیه‌‌له روگانی كه به تازگی تولد بیست و پنچ سالگی‌اش را پشت سر گذاشته؛ نخستین بار در سال 2013 و در سن 19 سالگی از امپولی به یوونتوس پیوست. او تاكنون 87 بار برای بیانكونری به میدان رفته و موفق شده 7 گل نیز به ثمر برساند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: